2018. február 7., szerda

Őszi Book Tag


Bár nincsen ősz, közel sem, ez a tag nagyon megtetszett. Kicsit visszaidézi az előző őszt, és előrevetíti a következőt. Valamint végre egy tényleges könyves bejegyzés is érkezik! A blogon kevés értékelés szerepel még, ezen a közeljövőben mindenképpen megpróbálok változtatni, és növelni ezt a számot. :)

A kérdéssort a Miss Library blogon találtam.


Lehullott levelek
A világ tele van színekkel. Mondj egy könyvet, amin jelen van a piros, a citrom- és a narancssárga.

Lois Lowry Nyáron történt című könyve. Tavaly olvastam, miután egy molyos ajándékozás keretei között megkaptam. Nagyon tetszett, bár blogbejegyzést nem írtam róla. Az emlékek őre sorozatot olvastam már az írónőtől, éppen ezért vágtam bele nagyon gyorsan a könyvbe. Tudtam, hogy nem kell egy "könnyű" könyvre számítanom, és ebben igazam is lett. Komoly téma egy gyermek szemszögéből, és emiatt egy teljesen más perspektívát ismerhetünk meg.

Kényelmes pulcsi
Végre elég hideg van a kényelmes meleg ruhák viseléséhez. Melyik könyv tölt el melegséggel?

Az aranyos, kedves "limonádé" könyvek pontosan ilyenek. A Rubinvörös és a Cseresznyepiros nyár voltak az elsők, amik az eszembe jutottak, amikor átnéztem az olvasmánylistámat. Mindkettő nagyon aranyos, és boldogsággal tölt el, ha csak belelapozok, és úgy olvasok bele.


Őszi vihar
A szél süvít, az eső kopog. Melyik könyv, vagy műfaj lenne, amit ilyen napokon olvasnál?

Biztosan egy jó fanatsy, esetleg egy sci-fi. A horrort biztosan messziről elkerülném, még akkor is, ha úgy képzelem, hogy ettől mindenképpen hátborzongatóbb élmény lenne. Valami olyan könyvet választanék, amiben el tudok merülni, és ami teljes mértékben magával tud ragadni.

Hűvös, csípős idő
Melyik vagány karakter helyébe lépnél?

Hirtelen végigszaladt az agyamban szinte az összes kedvenc sorozatom: a Harry Potter, a Percy Jackson, a Legenda, A végzet ereklyéi és a Pokoli szerkezetek. De ugye ezekből mindössze egyet választhatok ki, ezért most hatalmas gondban érzem magam. De talán ezek közül Percy világa vonz legjobban, így Annabeth bőrébe bújnék bele. És pluszba okosabb is lennék, meg egy helyes pasit is "szereznék" :)

Forró almabor
Melyik az a könyv, ami alulértékelt?

Már egyszer volt egy hasonló kérdés korábban egy tag-ben. Akkor sem tudtam szinte semmit sem mondani, és most sem. Kicsit úgy érzem, hogy Lois Lowry könyvei ebbe a kategóriába esnek. Nem mondanám alulértékeltnek őket, de nem szoktam gyakran találkozni velük könyves platformokon, oldalakon. Ugyanakkor véleményem szerint komoly témákat dolgoz fel egyszerűbb nyelvezettel, szerethető csomagolásban.

Kabátok, sálak, kesztyűk
Az időjárás hidegebbé vált és ideje, hogy melegebben öltözzünk. Melyik az a könyv, ami annyira csodás borítóval rendelkezik, hogy legszívesebben csak magadnak tartanád meg?

A Párválasztó könyvek mellett a Hó, mint hamu is azonnal az eszembe jutott. Mindegyiknek meseszép a borítója, és imádom őket nézegetni. Nagyon örülök, hogy vannak ilyen gyönyörű borítók a piacon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése