2018. január 1., hétfő

#TOP5 | legjobb könyv 2017-ben

Sziasztok!

Ezzel a bejegyzéssel fogom folytatni a #TOP5 sorozatot, rovatot.

Most azt az öt könyveket fogom összegyűjteni, amelyek legjobban tetszettek ebben az évben.

Tervezek még egy évösszegzés szerű bejegyzést is írni, azonban arra még várni kell egy keveset, mivel enyhén szólva nem állok vele jól, aztán pedig visszatérek a könyvek értékeléséhez is leginkább.


Sara Raasch: Hó, mint hamu


A kiadótól kaptam recenziós példányként, és egyszerűen imádtam! Nagyon tetszett a világa, a története, a karakterei, és nagyon várom már, hogy olvashassam a folytatást. (Az értékelésem biztosan át fog kerülni erre az oldalra is.)

Marie Lu: Legenda


Annyira megszerettem, hogy egyben ledaráltam a nyáron az egész trilógiát. Nem számítottam ilyen jóra, viszont teljesen levett a lábamról. Hosszasan áradoztam róla egy külön bejegyzésben is.

Ann Aguirre: Menedék


Szintén egyben az egész sorozat, mint a Legenda esetében. :) Nagyon odavagyok a disztópiákért, és ez a kötet teljesen felülmúlta a várakozásaimat. :)

Nicholas Sparks: Vissza hozzád


Meglepődtem rajta. Eddig egyetlen egy Sparks kötetet olvastam, Az utolsó dalt, amit nagyon szerettem, és azóta be is szereztem. Most viszont ismét elkápráztatott az író. Lassan új kedvenc szerzőt fogok avatni a személyében.

Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem


Szintén egy újabb meglepetés. A várólista csökkentő kihívás miatt olvastam el, amit időközben csúfosan elbuktam, viszont jövőre megint megpróbálkozok vele. (Bejegyzés majd érkezik róla.) Szóval ennek keretei között olvastam el, és nagyon belopta magát a szívembe! Jövőre biztosan elolvasom a folytatásokat is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése