2018. január 27., szombat

#TOP5 | Kedvenc videósok

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem azokat a videósokat, akiket gyakran szoktam nézni, és akiknek szeretem a munkájukat. Ismét kifejezetten nehéz volt ötöt kiválasztani, rengeteg youtubert követek, viszont az öttel csodálatosan lekorlátoztam a lehetőségeimet. :D

Valamint, igen, ők nem könyvekkel foglalkozók. Könyveseket nem nagyon követek (még), viszont nemrég kaptam egy szép hosszú listát, amibe mindenképpen belenézek a közeljövőben. :)


luckeY

Emlékszem, hogy egy horror játékára akadtam rá először, és nagyon tetszett, amit láttam. Vicces videókat készít, és látszik, hogy rengeteget tesz a minőségért, valamint a változatosságért. Szinte azonnal feliratkoztam rá, és azóta rendszeresen követem is.

BENIIPOWA

A fentebb említett srácon keresztül ismertem meg. Nem is tudom, pontosan hogyan, de talán luckeY csatornáján akadtam rá valahogy, lehet egy közös videójukban láttam először. Mást stílus, mint luckeY, viszont nem kevésbé vicces, és egyre jobban szélesíti ő is a játékok palettáját, amit láthatunk nála.

HollywoodNewsAgency

Szerintem nagyon sokan láttunk már Gergőtől videót. Amit nagyon szeretek benne, hogy komplex filmelemzéseket készít. Ezekre sosem lennék képes, ennyi minden nem jutna eszembe egy filmről, egyszerűen nem tudnám ilyen szinten értelmezni a filmet. Számomra mindig tud újat mondani, egy-egy filmet vagy sorozatot új megvilágításba helyezni.

Videómánia

Szintén filmekkel foglalkozó csatorna, ahol a humor a fő szempont. Ha nevetni szeretnék, mert letört vagyok, akkor nagy eséllyel az ő videóira kattintok. A filmet, sorozatot vagy a videót csomagolja át úgymond, egy viccesebb köntösbe, azzal a hátulütővel, hogy nem mindig vicces mindenkinek.


Nagy Dániel

Nagyon sokat gondolkodtam az ötödik csatornán, mivel egy olyan videóst szerettem volna idetenni, aki aktívan készíti a tartalmakat, és így esett Danira a választásom. Ő szeptemberben kezdte el, leginkább sporttal kapcsolatos videókat készít.

+1: Szerinted?

Ilyen pedig ennek a rovatnak a történetében nem volt. Sosem tettem bele eggyel többet a kelleténél, viszont nemrég, talán egy vagy másfél hónapja ráakadtam a Szerinted? csatornára, ahol több videóssal csináltatnak meg kisebb kihívásokat, feladatokat. Hatalmas munka lehet egy-egy rész mögött, és születtek már nagyon-nagyon jók is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése