2018. január 10., szerda

Évösszegzés | Milyen volt a 2017-es év?


Sziasztok!

Már az előző két évben, az előző blogon is voltak ilyen bejegyzéseim, és nagyon szeretem ezeket kitölteni. Most egy kérdőívre fogok válaszolni, aztán pedig egy kis „statisztikát" is fogok írni.

Remélem, tetszeni fog Nektek, kezdjünk is bele! :)

A tavalyi bejegyzésemet IDE kattintva elérhetitek, ismét ezt a kis kérdéssort veszem alapul.

1. Legjobb könyv, amit 2017-ben olvastál

Nehéz választani, rengeteg jó könyvet olvastam, valamint erről is készítettem már egy #TOP5 bejegyzést. Ha kíváncsiak vagytok arra, akkor kattintsatok IDE. Ebből az ötből választottam egyet, így lett 2017 legjobb könyvélménye a Hó, mint hamu számomra.


2. Legjobb folytatás, amit 2017-ben olvastál

Legenda - trilógia. Így egyben. Mivel az egész sorozatot most olvastam el, nem csak egy részét, így mindkét folytatást ide illőnek érzem.

3. Legnagyobb csalódás

Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de a Madarak a dobozban. Nagyon akartam szeretni, de nem igazán lett az én könyvem. :/

4. Legnagyobb meglepetés

Vissza hozzád. Egyértelműen ez volt, nem számítottam rá, hogy ennyire tetszeni fog.

5. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)

Marie Lu, Ann Aguirre valamint Robin LaFevers. Beleszerettem mindhármuk írásmódjába, remélem a közeljövőben tudok még tőlük olvasni. :)

6. Legújabb kedvenc karakter

Day. Nagyon tetszett a karaktere, főleg ahogy egyre jobban megismertük.

7. Egy könyv, amin sírtál

Még mindig nem szoktam sírni nagyon gyakran könyveken, viszont a Vissza hozzád majdnem megríkatott. Egy kisebb érzelmi hullámvasút volt számomra.

8. Egy könyv, ami boldoggá tett

Puha boldog puffancs. Imádtam, nagyon cuki volt. Jöjjönmárakövetkező:D

9. Kedvenc filmadaptáció, amit idén láttál

Talán a Harry Potter und der Stein der Weisen. Azért ezt választottam, mert ez volt az első felirat nélküli (német) film, amit végignéztem, és kifejezetten jól értettem.

10. A legszebb könyv, amit idén vásároltál (vagy kaptál)

Hó, mint hamu. Egyszerűen gyönyörű a borítója, imádom nézegetni. És szerencsére a második köteté is ugyanilyen meseszép.

12. Új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél

Jég, mint tűz és Az álmok harmadik könyve volt az a kettő könyv, amik így hirtelen eszembe jutottak. Nagyon kíváncsi vagyok már rájuk, de nem tudom, mikor fogom őket elolvasni.


És ugye az elmaradhatatlan "statisztika" a végére.

A tavalyi évben 28 könyvet olvastam el, ebből 4 még befejezetlen olvasás, amiket most is olvasok. (Szerintem ezután maximum kettőt fogok egyszerre olvasni, nagyon nem jó ez így. :D) Összesen 10 könyvet szereztem be, ezek közül mindössze csak kettőt olvastam.

Részt vettem a tavalyi évben a Várólista csökkentés eseményen vagy kihíváson, nem is tudom, melyik lenne a jó szó erre. A lényeg, hogy 12 előre kiválasztott könyvet kell elolvasni egy év alatt. Nekem sem tűnt nehéznek, amikor először hallottam róla, de most én is elbuktam, így bizton állíthatom, hogy nem, egyáltalán nem egyszerű. A 12 elolvasandó könyvből hetet sikerült befejeznem. Kettő könyvet elkezdtem még tavaly, viszont nem jutottam a végükre, így maximum kilenccel tudtam volna végezni. Viszont ezt egy teljesen jó eredménynek tartom személy szerint, és idén is megpróbálkozom a kihívással. :) (Bejegyzés majd érkezik a választott könyveimről.)

Valamint a legfontosabb esemény a blogolás tekintetében természetesen az volt, amikor elindítottam ezt az oldalt. Nagyon köszönöm Nektek az eddigi megtekintéseket, és hogy olvastok! Valamint remélem, hogy a jövőben is kedveteket lelitek egy-egy bejegyzésben, és továbbra is olvasni fogtok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése