2017. október 26., csütörtök

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Mostanában nincsen olyan sok szabadidőm, mint szeretném, ezért gondoltam arra, hogy itt lenne az idő egy helyzetjelentés-szerű bejegyzésnek.

Először is magáról a blogról. Mindannyian tudhatjátok, hogy nemrég nyitotta meg kapuit ez az oldal, még nincsen sok bejegyzésem, de ezen dolgozok. ;) Az előző blogomról való bejegyzéseken is gondolkodom, lehet átszerkesztve ide is kikerülnek. Ebben még nem döntöttem, ugyanakkor jobban szeretném egy platform alatt látni őket. Még bármi lehet, ezt is lehet megvalósítom.


A másik, hogy a bejegyzések alatt elérhetővé vált egy "Tetszett" és egy "Nem tetszett" lehetőség. Ezeket a könnyebb visszajelzés érdekében helyeztem el, kicsit olyan, mint egy like és dislike gomb-kombó. Ezek a visszajelzések fontosak nekem, hogy milyen irányban érdemes továbbfejlődnöm. Ha pozitívak, akkor tudom, hogy jó irányban haladok tovább, viszont ha negatívak, akkor látom, hogy változtatni kéne valamit. Éppen ezért azt szeretném kérni, hogy ha negatív véleménnyel vagytok valamiről, akkor is mindenképpen jelezzétek ezt felém.

Az újabb bejegyzések gyakorisága is megtört egy kicsit. Próbáltam a heti egy gyakoriságot tartani, leginkább magam miatt, viszont nem igazán sikerült mostanában. Ennek oka sajnos az időhiány. Nagyon régen volt már, hogy rendesen le tudtam ülni és olvasni. Általában bent vagyok az egyetemen vagy tanulok, esetlegesen másoknak segítek, hogy "Neked mi jött ki ennél a feladatnál? Miért annyi?" Nos igen, kicsit mindannyian el vagyunk havazva a karon.

A bejegyzéseimet próbálom folyamatosan írni, ugyanakkor emiatt nem igazán tudok a sok teendő között elég szabadidőt találni. De nem reménytelen, hiszen most is írok. :D

Valójában ezeket szerettem volna elmondani, megmagyarázni. Hogy miért nincsenek rendszeresen bejegyzések, miért tűnök el néha. Ha pedig a blog folytatása érdekel titeket, akkor annyit mondok, hogy van pár ötletem, amikhez most már csak idő kell - a megvalósításuk előttem áll még.

És ne feledjétek, ha egy bejegyzés tetszik, akkor jelezzétek, valamint azt is, ha nem. Minden véleményre kíváncsi vagyok, hiszen szeretnék fejlődni a blogolás terén is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése