2017. december 16., szombat

Karácsonyi nyereményjáték | Sorsolás

Sziasztok!

Először is: nagyon sajnálom, hogy eddig húztam a sorsolást. Már tegnap éjfélkor lejárt a játék ideje, de végre-végre itt van ez a bejegyzés is!

Nagy szomorúsággal láttam, hogy kevesen játszottatok, kicsit több emberre számítottam. És sajnos csak kettő teljesen helyes megoldás érkezett. Valaki összekeverte a válaszokat egy másik játékkal, valaki pedig elfelejtett hozzászólást írni. Nagyon sajnáltam, hogy így csak két ember között tudtam sorsolni, viszont emiatt van egy kis meglepetésem is.

Ez volt az első játék, amit teljesen egyedül vezényeltem le, és őszintén szólva nem sikerült a legtökéletesebben - de legalább van honnan tanulnom. Viszont azt nem bántam meg, hogy betűkeresős játékot találtam ki, legközelebb valami kreatívabbat szeretnék megcsinálni.


A sorsoláshoz három dolgot kellett megcsinálni: kitalálni a karaktert, a könyvet és írni egy hozzászólást; ezért is állítottam mindegyiket kötelezőre. A helyes megoldás Alejandro Fuentes volt a Tökéletes kémiából.

És most jöjjön a győztes! :)

a Rafflecopter giveaway

Merci Lévai, gratulálok! A kapcsolatot felveszem veled még ma.

A másik helyesen kitöltőről sem feledkeztem meg. Mivel csak ketten voltatok helyesen kitöltők, ezért szeretnélek téged is megajándékozni. Átjár a karácsony szelleme már nagyon. :) A kapcsolatot szintén felveszem veled, Orsi, és köszönöm mindkettőtöknek, hogy velem játszottatok, és remélem, örülni fogtok az ajándékoknak! :)

Mindenkinek boldog karácsonyt, és kellemes, sikerekben gazdag új évet szeretnék kívánni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése