2017. december 8., péntek

#TOP5 | várólistás könyv


Sziasztok!
Az előző blogomon voltak hasonló bejegyzések, és őszintén szólva én nagyon szerettem ezeket. Így egy azokhoz hasonló, mégis teljesen más rovatot fogok itt is elindítani.

Ennek a keretei között kiválasztok egy témát, mint például várólistás könyv, kívánságlistás, egyszerűen könyvek, írók, filmek. Valójában szinte bármi, ami az eszembe jut, és szívesen írnék róla. Éppen ezért simán csak #TOP5 lesz a címkéje is, viszont a címekben tudtok majd keresni. ;)

A Moly oldalon rengeteg könyv van a várólistámon, amiknek a száma folyamatosan nő és nő. Ezekből választottam ki most ötöt, amelyeket már nagyon régóta el szeretnék olvasni, valahogy viszont folyamatosan elmaradnak.


Lisa Genova: Megmaradt Alice-nek

Nagyon régóta fent van a várólistámon a könyv, és már rettenetesen érdekel, hogyan is mutatja be a történet az Alzheimer-kórt. Sokszor szemezgettem már ilyen komolyabb témájú könyvekkel, azonban eddig kevésbe volt merszem belevágni. Kicsit attól félek mindig, hogy valójában nem vagyok elég érett az adott könyvhöz, és nem fogom tudni teljesen feldolgozni és befogadni. Ezért is szorul folyamatosan háttérbe szegény könyv, pedig egy nagyon érdekes, és egy számomra nagyon nem ismert betegséget dolgoz fel, ami miatt nagyon felkeltette az érdeklődésemet még régebben.

Michael J. Sullivan: Trónbitorlók

Őszintén szólva először a borítója keltette fel a figyelmemet. Még a fülszöveg elolvasása előtt a várólistámra került, ami így most egy kicsit hülyén hangzik, de ez tényleg igaz. Mindig is szerettem a fantasy sorozatokat, és történeteket. A legtöbb esetben lenyűgöz ezeknek a világuk, a történetük, a kultúrájuk, a történelmük, és minden, amit az írók megalkotnak. Ez általában akkor szokott még jobban tetszeni, amikor sorozatról van szó, és az író tényleg alaposan kidolgozza a történetet. Ettől a könyvtől is ezt várom, és remélem, hogy ezt is kapom, amikor elolvasom.

Sara Raasch: Jég mint tűz

Az első kötetét még a Twister Mediától kaptam recenziós példányként, és egyszerűen imádtam. (A bejegyzését erre a blogra is át fogom rakni, csupán az a baj, hogy lassan haladok a régi bejegyzések átnézésével.) Alig tudtam letenni, és amint tudom, be is szerzem a folytatást, és el is olvasom.


Cecelia Ahern: Ui.: Szeretlek

Az írónőtől eddig csak az Ahol a szivárvány véget ér című könyvet olvastam, és azt nagyon szerettem. (Még a filmet is. :D) Ha olvasok valakitől egy könyvet, és van másik kötete is már, ami megjelent, akkor az várólistás szokott lenni. Színészeknél is ezt szoktam tenni: több filmben szeretem megnézni az adott színészt, és akkor mondom azt, hogy "Kedvelem ezt a színészt." És Cecelia Ahernnel is ez van, nagyon szeretnék még tőle olvasni.

Cressida Cowell: Így neveld a sárkányodat

Hatalmas rajongója vagyok a filmeknek és a sorozatnak, és nagyon érdekel az alapanyaga. Tudom, hogy rengeteg mindenben különbözik a kettő, mind a karakterek, mind a történet terén, de nem igazán érdekel, ettől függetlenül nagyon szeretném megismerni a könyveket is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése