2018. április 12., csütörtök

#ezvagyokén kihívás | Ismerj meg egy kicsit jobban!

Mindig érdekes megtudni, hogy ki is vezeti a blogot, amit annyira szeretünk. Sokan kíváncsiak vagyunk, én pedig eddig nem árultam el magamról sokat. Még egy Rólam oldal sem elérhető a blogon, egyedül a blogbejegyzésekből tudtatok meg valamit rólam, meg az oldalsávban található pár soros bemutatkozásból. Sokáig próbálkoztam egy bemutatkozó oldallal, viszont sosem sikerült elkészítenem. Bízom benne, hogy ezekre a kérdésekre könnyebben tudok majd válaszolni.

A Varázstinta blogon találtam rá erre a kis kihívásra, és mikor elolvastam, nagyon megtetszett, szinte azonnal el is készítettem ennek a bejegyzésnek a vázlatát.


1. Ki vagy Te?

Évi vagyok, egy 20 éves egyetemista lány. Próbálom mindig a dolgok vidám oldalát nézni, és a lehető legjobban kihasználni az időmet. A jellemzésekkel mindig is gondban voltam. Próbálom a legtöbbször a maximumot nyújtani, viszont ez nem sikerül mindig. Néha több dologra is szeretnék egyszerre fókuszálni, emiatt szétszórt tudok lenni - ugyanakkor nem szeretek félmunkát végezni. Természetesen hullámvölgyek is vannak, nem csak csodás pillanatok, ezeket megpróbálom kezelni és feldolgozni.


2. Mi az álmod?

Nem nagyon szoktam hatalmas célokat kitűzni magam elé. Ezen biztosan sokan meglepődtetek, de könnyen fel tudom adni a dolgokat, így inkább kisebb célokkal szoktam dolgozni. Az egyik ilyen a diploma megszerzése.

Az álmom pedig az, hogy sikeresen el tudjak helyezkedni ezzel a végzettséggel, és hogy boldog legyek, egészséges, sikeres. Igazából nincsen egy olyan elképzelt világom, hogy így szeretnék kinézni x év múlva - igazából szeretném magamból a legtöbbet kihozni a lehető legtöbb területén az életnek.


3. Mi a kedvenc emléked?

Rengeteg van. Nagyon sok boldog emlék a családommal és a barátaimmal, kedvencem viszont nincsen. Szeretek az ismerőseimmel lenni, elmerülni egy jó könyvben, megnézni egy szuper filmet, moziestet tartani. Nem tudnék kiemelni egy-egy emléket, mindegyik fontos, és segített azzá válnom, aki vagyok, és aki remélhetőleg leszek valamikor.


4. Mi jelenti számodra a boldogságot?

Talán a békesség. Egy olyan pillanat, amit nehezen tudok elengedni. Ez akár lehet egy könyv, egy jól időzített pillanat, egy találkozás a barátaimmal. Szeretem megkeresni az élet apró örömeit, és igyekszem, hogy többször legyek boldog, mint szomorú. Nem mindig egyszerű, de próbálom értékelni az apróbb dolgokat is, és ezektől tényleg boldog is tudok lenni.


5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?

Először egy tökéletes Instagram - kép. Az, amelyik tökéletesen meg van komponálva, és ettől egy kicsit műnek is hat. Ugyanakkor ha jobban belegondolok, akkor a rendezettséget jelenti számomra, amikor nincsen hatalmas felfordulás körülöttem. Valamint egy bizonyos fokú letisztultságot. Legtöbbször ezt próbálom meg megjeleníteni a blogon is, ezért dominálnak a fehér és a világos színek.


6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?

Talán egy kicsit szeleburdinak. Ha a nővéremet kérdezném, akkor a nagyszájú is szerepelne benne, de ez másoknál már nem biztos. Örülnék, ha viccesnek mondanának, szeretek megnevettetni másokat, és boldog lennék, ha pozitív jelzőkkel illetnének - mindeközben ezt egy kicsit hamisnak érezném. Mindenképpen valaki olyat kérdeznék meg, aki észreveszi, ha makacs vagyok, és meg is mondja nekem.

7. Mi a legnagyobb félelmed?

A magány. Félreértés ne essék, szeretek egyedül lenni, egy kicsit introvertált is vagyok. Szeretek egyedül lenni, olvasni, filmet nézni, vagy kisebb társaságban beszélgetni, szórakozni. A magánytól viszont félek - amikor nincsen olyan ember, akivel őszintén beszélhet az illető. Eddig is hangsúlyoztam, hogy próbálok pozitívan hozzáállni a dolgokhoz, és ez nagyon nem illik bele a képbe.


8. Hogyan látod magad 1 év múlva?

Szerintem ez lesz a kedvenc kérdésem. Fentebb is említettem, hogy nincsenek ilyen elképzeléseim, viszont egy év múlva még mindig egyetemistaként szeretném látni magam, akinek van már valamennyi keresete, stabil terve a szakmai gyakorlattal és a szakdolgozattal kapcsolatban. Nagy tervek.


9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?

Egész életemben egy nyugodtabb típus voltam, így olyan nagy őrültséget sosem tettem.


10. Ki vagy mi az első számú motivációd?

A való életben vagy a blogolás területén? Próbálom mindig önmagamat motiválni, de ez elsősorban az utóbbi terülten sikerül. Az offline életemben inkább az ismerősök, a családom. Amikor elfogy a lendületem, akkor ők tudnak erőt adni nekem és lelkesedést, vagy akár csak egy pozitív megjegyzést.


11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?

Kicsit belezavarodtam ebbe a kérdésbe. Tehát van egy ismerősöm, aki a barátom, de nem tudja, hogy közel áll hozzám? Az igazságtalan kritizálás ellen vagyok, nem szeretem a rágalmakat, így mindenképpen megpróbálnék ellene tenni. De szerencsére az utóbbi években nem történt velem ilyen.


12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?

Biztosan nem. Ma sem emlékszem, hogy pontosan mit csináltam tegnap. A fontos dolgok megmaradnak, meg sajnos a kínosak is, de a lényegtelenebbek nem.


+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy…

Egy kicsit pihenhessek, hogy újra teljes erővel vágjak bele a dolgaimba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése