2018. április 22., vasárnap

#TOP5 | Idézetek

Mindenkinek vannak kedvenc idézetei, mindegyik másmilyen és másféle mondanivalókat hordoz. Vannak komolyabbak, viccesebbek, de mindegyiket szeretjük valamiért.

Én általában jobban szeretem a komolyabb, mélyebb mondanivalóval rendelkező idézeteket kiragadni egy-egy könyvből. A viccesebbek inkább az adott környezetben, magában a könyvben szerepelnek jobban, gyakran olyanok nem is értik, akik nem olvasták a történetet.


Remélem, sikerült olyan idézeteket találnom, amelyek esetleg elgondolkodtattak titeket, vagy éppen felkeltette az érdeklődéseteket. :) Ha pedig nektek is van egy-egy kedvencetek, akkor mindenképpen írjátok meg nekem, kíváncsi vagyok rájuk! :)

1. Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz

"Az emberek többnyire csak azt látják, amit látni akarnak. Leggyakrabban pedig azt, amit mások láttatni akarnak velük."

2. Rick Riordan: Az utolsó olimposzi

"– Nem lehet változtatni a végzeten – mondtam. 
"– De küzdeni lehet ellene (…)"

3. J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly

"– (…) A tetteink olyan bonyolult, olyan szerteágazó következményekkel járnak, hogy jóformán lehetetlen azokból a jövő eseményeire következtetni…"

4. Suzanne Collins: A kiválasztott

"Tízszer tovább tart összerakni magadat, mint amennyi idő alatt szétesel."

5. Marie Lu: Champion – Bajnok

"Minden nap azt jelenti, hogy újabb huszonnégy órányi lehetőséged van."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése