2018. augusztus 1., szerda

Tízezer oldalmegtekintés játék | Konklúzió

Nehéz helyzetben vagyok. Olyan történt, mint ami eddig sosem: senki sem jelentkezett a játékra.

Sokáig gondolkodtam azon, hogy mi lehetett az oka. Eszembe jutott, hogy lehetnek a kérdések, túl nehéz kérdéseket tettem fel, amiket nem volt senkinek sem kedve megoldani. De többször is átgondoltam, nem lehettek annyira nehezek. A megoldásokat valamennyivel lentebb találjátok.

Aztán gondoltam magára a nyereményre is. Lehet nem volt motiváló, hogy nem lehetett könyvet nyerni, de valahogy nem tudtam ezzel egyetérteni, hiszen mindent úgy választottam ki, mintha magamnak vásárolnék - olyan dolgokat, amiknek én is nagyon örülnék.

Nem panaszkodni szeretnék, hanem elmondani, mit is érzek most pontosan. Kicsit feleslegesnek éreztem, hogy én megvettem az ajándékokat, hogy kitaláltam a játékot, hogy levezényeltem. Éppen ezért nem tudom, mikor lesz újra játék az oldalon. Szeretnék egyet tartani a blog egy éves szülinapján, de ez után még nem döntöttem, hogy tényleg lesz-e vagy sem.

Ha valakit érdekel, akkor itt vannak a játék kérdései ismét a válaszokkal együtt:

1. Melyik volt az első könyvértékelés az oldalon? Alan Bradley: De mi került a pitébe?
2. Melyik karakterrel cserélnék szívesen helyet? June a Legenda - trilógiából
3. Van egy kedvenc idézetem a Harry Potter - sorozatból. Melyik kötetből van? Harry Potter és az azkabani fogoly
4. Mi az egyik legnagyobb félelmem? A magány
5. Ez a könyv az egyik legújabb bejegyzésem témája, és bekerült a legjobb 2017-es olvasmányaim közé is. Nicholas Sparks: Vissza hozzád

Ezen felül egy hozzászólást kellett még hagyni. Nagyon sajnálom, hogy nem nyerte el a tetszéseteket a játék. Talán majd legközelebb.

4 megjegyzés:

  1. Jaj drága! En annyira szivesen jatszottam volna, csak ma ertem haza egy hosszabb nyaralasbol es nem voltam internet kozelben, ezert nem lattam :( ugy sajnalom, hogy ez tortent. Szuper jatek volt, elkepeszto nyeremenyekkel! Ne okold magad! Megegyszer nagyon sajnalom, en tenyleg olyan szivesen jatszottam volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! <3 A blog Instagramján csináltam egy szavazást, ami szerint ott is el fogom indítani a játékot, szóval ha szeretnél, akkor jöhetsz oda is, nemsokára kiteszem a játék képét. :)

      Törlés
  2. Ugyanígy jártam én is az év elején. Döbbenetes és sajnálatos, hogy ez így van. Személy szerint mindent megosztok facebookon, kitöltögetem a kérdéseket, és megkeresem a kis elrejtett betűket, ha arról van szó, és szar rájönni, hogy kevés a hozzám hasonló ember, aki mindent megtesz azért, hogy játsszon, és esetleg nyerjen. :)
    Krisztina Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nálad volt az a hatalmas játék? Néha kavarom a dolgokat, de mintha rémlene valami, hogy rengeteg remek kérdés volt.
      Igen, én is imádok játszani, főleg akkor, ha érdekes is a feladat, nem csak annyi, hogy "oszd meg" vagy "lájk." Jobban szeretem, ha tényleg kell valamit csinálnom és az izgalmas is esetleg, mert lehagytam egy betűt, anélkül pedig nem jövök rá, mi a megoldás. :) Lehet, tényleg nem mi vagyunk a többség. :D

      Évi

      Törlés