2018. március 13., kedd

#TOP5 | Kívánságlistás könyv

Egy könyvmolynak szinte mindig vannak várólistás és kívánságlistás könyvei, sokan még listát is vezetünk ezekről. Volt már egy olyan bejegyzésem ugyanebben a rovatban, ahol öt olyan könyvet gyűjtöttem össze, amelyeket szívesen olvasnék a közeljövőben. (Ide kattintva azt is elérhetitek, ha kíváncsiak vagytok rá.)

Most pedig öt olyan regény jöjjön, amelyeknek bár még nincsen hely a polcomon, nagyon szívesen látnám ott őket! Az pedig egy érdekesség, hogy egyiket sem olvastam még ezek közül. :)


Sara Raasch: Jég, mint tűz

A Hó, mint hamu nagy kedvencem lett, így nem is volt kérdés, hogy folytassam-e a sorozatot. Sajnos még nem sikerült beszereznem, így a könyv még mindig szerepel a kívánságlistámon, és emellett a várólistámon is.

Kerstin Gier: Silber - Az álmok harmadik könyve

Az Időtlen szerelem trilógiáját is nagyon szerettem az írónőnek, így amikor megtudtam, hogy újabb sorozata jelenik meg magyarul, hihetetlenül boldog lettem. Nem csalódtam a Silber - sorozat egyetlen részében sem, (és remélem, nem is fogok) és már csak a harmadik rész hiányzik a polcomról.

Rick Riordan: Hádész háza

Hatalmas Percy Jackson - rajongó vagyok elég régóta, és Az olimposz hősei sorozatot is a szívembe zártam. Percy-ből így sokkal kevesebbet kapunk, amit a fiú sajátos humora miatt sajnálok egy kicsit - ugyanakkor így sokkal érdekesebben tudta bemutatni nekünk Rick Riordan a sok szereplő különböző gondolatvilágát. A sorozat negyedik kötetére sajnos várnom kell még, de így legalább nem kell annyit izgulnom majd a befejező részig. Avagy minden rosszban van valami jó.


Joss Stirling: Summer - Kezdődjön a vadászat!

Szintén egy sorozat utolsó kötete. A Lélektársakat nagyon szeretem, még akkor is, ha egy kicsit néha túl nyálas lehet egy-egy eleme a könyveknek. Ha valami cukiságra vágyom, akkor szinte biztos, hogy valamelyik rész mellett döntök - lekapom a polcomról, beleolvasok és lapozgatok. Szerintem egy nagyon édes sorozat, ami kikapcsolódásnak tökéletes.

Rick Riordan: A vörös piramis

Ismét egy Rick Riordan könyv került fel a listára, igen. Mint mondtam, nagyon szeretem a könyveit, így nem is volt kérdés, hogy ebbe belekezdjek-e. Az eddigi történetei, amiket olvastam, a római és görög mitológiákra építettek, ez a sorozat pedig az egyiptomi kultúrkörre épít. Ezt a mitológiát nem ismerem annyira, csak pár mesében vagy könyvben találkoztam vele, így remélem, jobban megismerem ennek a sorozatban a segítségével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése